• Sportpark Brandevoort is klaar voor de toekomst

17 jan 2021
  • Sportpark Brandevoort heeft een nieuw bestuur. Stichting Sporten en Bewegen in Brandevoort (SSBB) en SV Brandevoort (SVB) bundelen hierin hun krachten. SSBB gaat verder onder de naam Stichting Sportpark Brandevoort.

Meer dan 2000 mensen bezoeken wekelijks het sportpark. De wijk groeit nog volop en er zijn veel mooie plannen voor de toekomst van de multifunctionele locatie. Daarom slaan SSBB en SVB de handen ineen. SVB, met meer dan 900 leden, is de hoofdgebruiker van het park en wij voelen de verantwoordelijkheid om bij te dragen aan het dagelijkse bestuur ervan.

Het multifunctionele karakter van het sportpark blijft uiteraard gehandhaafd. Het doel van de samenwerking is juist om de ambities van ‘sportief Brandevoort’ te realiseren en uit te groeien naar een toekomstbestendige locatie. Het is een plek voor sporten, bewegen en verbinding, en is een visitekaartje van de wijk, waarop we enorm trots zijn.

Als gevolg van de maatregelen ter bestrijding van het Coronavirus is het bestuur helaas niet in de gelegenheid een gezamenlijke informatiebijeenkomst te organiseren. Maar heb je vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen met Harry Elzendoorn, voorzitter SV Brandevoort: voorzitter@svbrandevoort.nl.

Tot ziens op ons sportpark!

Met sportieve groeten,
    Bestuur SV Brandevoort