• Accommodatie

Van harte welkom in Sporthuis en op Sportpark Brandevoort!

maandag - donderdag: 8.30 - 23.30 uur
    vrijdag - zondag: 8.30 - 18.00 uur
    Deze tijden zijn onder voorbehoud van activiteiten én beschikbaarheid van vrijwilligers. De actuele openingstijden kunnen per periode verschillen.

Sporthuis
    Het Sporthuis telt tien kleedkamers, een gemeenschapsruimte en een aantal algemene ruimtes.

Sportpark Betaalpas
    Sinds 1 maart 2018 kun je in het Sporthuis betalen met de Sportpark Betaalpas. De belangrijkste reden van de introductie van de betaalpas is een veilige manier van betalen die past in deze huidige tijd. Dit zowel voor de stichting, als voor de gebruiker. Hierbij willen we op korte termijn zo minimaal mogelijk contant geldverkeer en zullen we er naar toe gaan werken dat er in 2019 niet meer contant betaald kan worden. Kijk verder in de handleiding.

Sportpark
    Op het park zijn drie volwaardige wedstrijd/trainingsvelden, waarvan er twee kunstgrasvelden zijn. Daarnaast beschikt het Sportpark ook nog over een ruime (natuurgras)oefenstrook, die voor jeugdtrainingen- en wedstrijden kan worden gebruikt.
    Ook is er een mini kunstgrasveld, een basketbalcourt, een petanquebaan, beachvolleybalvelden én een volwaardig loopcircuit!
    Net buiten de omheining van het sportpark kun je ook nog terecht op een trapveldje én een heus skatepark!

Het multifunctionele Sportpark Brandevoort biedt dan ook ruimte aan een groot aantal verenigingen en andere organisaties die stuk voor stuk sporten stimuleren!

Sportpark Brandevoort 1
    5706 KG Helmond
    Telefoon: 0492-724955 (Sporthuis)
    Beheerder Sportpark: 06-39431397 (William Kuijpers)