• Club van 50

• Door deel te nemen aan de Club van Vijftig geef je de voetbalvereniging extra financiële ondersteuning. Met dit geld willen we gerichte aankopen gaan doen en laten we uiteraard ook weten waar dit geld aan wordt besteed.

Het lidmaatschap van deze club kost... 50 euro. Maar je mag natuurlijk ook twee of meerdere keren 50 euro doneren. Iedereen (ook al ben je geen lid van de voetbalvereniging) kan lid worden van de Club van Vijftig. Door die vijftig euro te doneren ben je een jaar lang lid van de Club van Vijftig.

Club van Vijftig bord
    Op de tv schermen in de kantine vind je een digitaal bord van de Club van Vijftig. Voor elke 50 euro krijg je een vermelding op beide borden!

Organisatie
    De Club van Vijftig wordt geleid door een speciale commissie en rapporteert aan het bestuur van SV Brandevoort. De commissie zal inventariseren, doelen vormen en zich inzetten om zoveel mogelijk leden (begunstigers) te werven. Hoe meer leden, hoe meer we kunnen besteden!

Ledenbijeenkomst
    Eén keer per jaar wordt er een ledenbijeenkomst georganiseerd om samen te evalueren en vooruit te kijken.

Doelen / Projecten
    Een van de projecten die tot stand is gekomen dankzij de Club van Vijftig is het aanschaffen van tweede thuisshirts voor de teams vanaf D. Wanneer er clubs op bezoek komen met bijna dezelfde groen/wit gestreepte shirts als ons eigen thuis shirt, kunnen onze teams voortaan gebruik maken van zwarte shirts met ons clublogo.
    Andere doelen waar de Club van Vijftig voor zou kunnen gaan werven: (jeugd)trainingsgoals, reserve- en activiteitenshirts voor de jeugd, een prijzenkast en het ter beschikking stellen van prijzen voor de clubman/vrouw, speler/speelster van het jaar, alsook prijzen voor het jaarlijks (wijk)voetbaltoernooi en het Jeugdkamp.

Zoals het er nu naar uitziet zullen de inkomsten vooral aan projecten voor de jeugd besteed worden.

Word ook lid!
    Iedereen kan meedoen! Spelers, hele teams, rustende leden, ouders, broers, zussen, opa's, oma's, ooms, tantes, andere stichtingen of verenigingen; noem maar op!
    We verwelkomen je graag als lid!

Hoe lid te worden?
    Door middel van een overschrijving op de bankrekening van SV Brandevoort:

IBAN: NL63RABO0143851861 ovv "Club van 50", je naam en emailadres.

Graag duidelijk aangeven welke naam je op het bord wilt zien: je eigen naam of je bedrijfsnaam. De Cv50-commissie zal de naam na ontvangst van je bijdrage zo snel mogelijk toevoegen aan het bord van de Club van 50.

Voor meer informatie; mail naar clubvanvijftig@svbrandevoort.nl

Bij voorbaat hartelijk dank voor je bijdrage!