• Draakjes

Welkom op de teampagina van de Draakjes!

Ben jij ook zo gek op voetbal en ben je geboren in 2018 (O5), 2017 (O6) of in 2016 (O7)? Dan zijn de Draakjes (vanuit de KNVB ook wel mini’s genoemd) misschien wel iets voor jou!

Wie trainen wanneer?

• 4-jarige spelers trainen alleen op vrijdag!
    • 5/6-jarige spelers trainen twee keer per week

Trainingsdagen en tijden

• Woensdag van 16.45 t/m 17.45 uur
    • Vrijdag van 16.45 t’m 17.45 uur
    • Draakjes op veld 1

In de vakanties wordt er niet getraind. We verwachten dat alle 5- en 6-jarige spelers met veel plezier per week komen trainen.

Op de trainingsdagen verzorgen diverse ouders en stagiaires (jeugdspelers van SV Brandevoort die een maatschappelijke stage lopen) de trainingen. De kinderen verzamelen een paar minuten voor de training met eigen sportkleding en voetbalschoenen (liefst met noppen, zaalschoenen zonder profiel op de zolen is niet wenselijk) op het veld en worden ontvangen door de trainers. Na een uurtje trainen gaan de kinderen weer met de ouders mee naar huis.

Je kunt vrijblijvend (gratis) drie proeftrainingen volgen bij de Draakjes. Zo kun je kennismaken met de club, spelers/speelsters en trainers. Daarna kun je beslissen om lid te worden en structureel aan te sluiten bij de trainingen. Het beleid van de club is dat meisjes met de jongens spelen, dus ook bij de Draakjes.

Meld je aan voor proeftrainingen via: coordinatorJO8-Draakjes@svbrandevoort.nl.

Wil je structureel gaan trainen bij de Draakjes en lid worden, vul dan de gegevens in op het formulier op onze site.

Voor de kinderen geboren in 2017 is er, naast de trainingen, ook nog de mogelijkheid om op zaterdagochtend wedstrijdjes 4 tegen 4 te spelen bij de O7-teams van SV Brandevoort. Voor meer informatie hierover: coordinatorJO8-Draakjes@svbrandevoort.nl.
    Kinderen geboren in 2016 spelen bij de O8-teams van SV Brandevoort. Voor meer informatie, zoals proeftrainingen, meld je bij: coordinatorJO8-Draakjes@svbrandevoort.nl.

De eerste training van de Draakjes in seizoen 23/24 begint op 30 augustus 2023.