• Gezocht: voetbalmeiden en voetbalvrouwen

• Het gevoel dat je krijgt als je de bal die mooie curve kunt geven, de euforie die je voelt als jij in de laatste minuut de winnende treffer maakt, het vers gemaaide gras dat je ruikt als je net voor de wedstrijd het voetbalveld betreedt. Voetbal is plezier, voetbal is passie. De Oranjeleeuwinnen weten het, ruim 160.000 vrouwelijke leden van de KNVB weten het en onze meiden en vrouwen bij SV Brandevoort weten het!

Verspreid over verschillende teams staan er iedere week ruim 80 meiden en vrouwen bij SV Brandevoort op het veld. Meisjes vanaf 4 die lekker bij de Draakjes spelen, meiden van bijvoorbeeld 9 die in een gemengd team de kneepjes van het voetbal leren, meiden die in een meidenteam spelen of vrouwen op zondag aantreden bij ons Vrouwen 1 team of die het leuk vinden om op vrijdagavond een balletje bij de Veterinnen te trappen.

Met ingang van seizoen 23/24 beschikt SV Brandevoort over een Vrouwen 1, een Veterinnenteam en een MO20-1.

Voor MO20-1 en het Senioren Vrouwenteam is SV Brandevoort op zoek naar meiden en vrouwen met (enige) voetbalervaring. Voor de de Veterinnen is ervaring niet per se nodig. In principe hebben de Veterinnen genoeg speelsters voor de wedstrijden en wordt er per wedstrijd bekeken of meespelen mogelijk is.

Lijkt het je wat? Kom eens een keer meetrainen bij de Draakjes, een van gemengde teams (JO-teams), meidenteams (MO-teams), de Veterinnen (30+) of het Senioren Vrouwenteam. Kijk hier voor de trainingstijden.

Vermeld bij het aanmelden voor een training, naam en geboortedatum.

aanmelden trainingen en/of meer informatie