• Hoofdsponsoren

• Broeckx Makelaars

Wij zijn als Broeckx Makelaars vanaf het eerste moment betrokken bij de club als sponsor. Dus al ruim 11 jaar kan de club op onze financiële steun rekenen. Vooral het sporten en bewegen van de jeugd vinden wij belangrijk en dat is een van de redenen dat wij al jarenlang sponsor zijn van vooral de jeugdteams binnen SV Brandevoort.

Daarnaast is Ruud Hesen van ons kantoor al jaren actief betrokken als trainer van twee teams, iets wat erg leuk is om te doen! Dus ook voor de komende jaren zullen wij betrokken zijn en blijven bij deze mooie club.

www.woonplezier.nl

• De Financiële Wooncoach

Wij, Bas en Mark, zijn al een aantal jaren een van de trotse hoofdsponsors van SV Brandevoort. Wij vinden het belangrijk dat wij actief betrokken zijn in de wijk waar wij wonen. Dus voor ons is het als vanzelfsprekend dat wij deze club een warm hart toedragen. Het is mooi om te zien dat SV Brandevoort, waar hard gewerkt wordt, is uitgegroeid tot een mooie club met veel talent.

De Financiële Wooncoach draagt daar graag aan bij. De leden van de club zijn daarmee verzekerd van een goede service en sponsoring. Wij helpen je graag verder als het gaat over jouw financiële wensen en uiteindelijk kiezen we samen de beste producten die daarbij passen. Jouw wensen staan daarbij centraal. Wij geven je inzicht je eigen financiële situatie.

Kortom, De Financiële Wooncoach is jouw sportieve partner voor al je financiële zaken. Wil je kennismaken met het team, kom dan eens langs voor een kop koffie, bij ons kantoor in Helmond of Eindhoven. Winnen doe je met elkaar!

www.definancielewooncoach.nl

• Robey

Naast Willem II, Sparta Rotterdam, SC Telstar en ruim 100 amateurverenigingen is Robey Sportswear vanaf het seizoen 2019-2020 ook de trotse kledingsponsor van SV Brandevoort. De club heeft hierbij gekozen voor Robey Custom Made, waardoor het tenue naadloos aansluit op de clubcultuur. Bij Robey combineren we het beste van twee werelden. Een stijlvolle look met optimaal comfort.

Het resultaat is een collectie met kwaliteit en karakter. Traditioneel met een moderne twist. We ontwerpen alleen kleding die we zelf ook willen dragen. Kleding die zo stijlvol is dat je het ook in je vrije tijd aantrekt. Uiteraard met de kenmerkende Robey-details: de langere achterkant van onze shirts en broekjes, de letter R op beide mouwen en natuurlijk de Robey-klaver. Ons eigen, unieke beeldmerk, dat staat voor het geluk dat iedere sporter goed kan gebruiken en voor het geluksgevoel dat je ervaart als je met je vrienden op het voetbalveld staat.

Puur. Voetbal. sedert 1947.

www.robeysportswear.com

• IT-Connectie

IT-Connectie is net als SV Brandevoort een club van en voor mensen. Sport en gezondheid worden een warm hart toegedragen. Om ook MKB-ondernemingen fit en gezond te houden, levert IT-Connectie hoogwaardige ICT-oplossingen. Of het nu gaat om een situatie met enkele werkplekken of complexe omgevingen met meerdere vestigingen en veel werkplekken: we leveren het totaalplaatje van advies tot de levering van producten en diensten. Als je behoefte hebt aan professionele oplossingen voor je organisatie: ook IT-Connectie heeft een topteam opgesteld dat haar klanten helpt te scoren.

www.itconnectie.nl