• Vanaf seizoen 23/24 speelt SV Brandevoort in een schitterend nieuw tenue! De afgelopen seizoenen was ons tenue al onderscheidend, maar toch zijn Mirjam en Peter in staat geweest iets nog uniekers te ontwerpen. Uiteraard zijn we hen veel dank verschuldigd voor de inzet en creativiteit.
    Die dank is ook op zijn plaats voor de sponsoren Broeckx Makelaars, De Financiële Wooncoach en IT Connectie. Sport2000 blijkt een uitstekende retailpartner voor ons te zijn!

Belangrijke wijziging ten opzichte van het verleden
    Voorheen betaalde elk lid € 15,00 kledingcontributie per seizoen (excl. de sokken) die boven op de contributie kwam. Dat zou door de gestegen kosten moeten stijgen naar € 25,00 per jaar (€75,00 per drie jaar). SV Brandevoort kiest er daarom voor om elk lid zelf de kleding te laten kopen bij Sport2000. Het lid is in drie jaar goedkoper uit, de club heeft geen dure voorraad meer en is daardoor ook goedkoper uit. De contributie die SV Brandevoort in september afschrijft is dus exclusief de kledingcontributie.

Daarnaast krijgt ieder lid korting van Sport2000 bij aankoop van andere voetbalartikelen, zoals schoenen, scheenbeschermers en keepershandschoenen.

Wat zijn de afspraken en hoe zorgen we ervoor dat iedereen zo snel mogelijk in die prachtige tenues speelt?
    Een aantal zaken op een rijtje:

• Ieder lid koopt zelf zijn shirt en broekje bij Sport2000 in Helmond*
    • De prijs voor het shirt bedraagt € 44,99 (€ 49,99 -/- 10% korting)
    • De prijs voor het broekje bedraagt € 26,99 (€ 29,99 -/- 10% korting)
    • De shirts zijn niet voorzien van een rugnummer*
    • Leden van SV Brandevoort ontvangenbij Sport2000 Helmond 20% korting op voetbalartikelen (schoenen, scheenbeschermers, keepershandschoenen). Om die korting te scoren maak je een selfie in het nieuwe clubtenue. Wanneer je die aan de kassa laat zien, incasseer je de 20% korting. Let op: deze korting is geldig in week 35 en week 36 van 2023. Daarna loopt die korting terug naar 10%.
    • Sokken worden zo spoedig mogelijk geleverd en die worden op de club gedistribueerd. Daarvoor hoef je dus niet naar Sport2000

*Uitzondering SVB-1/2 heren en VR1

Gegevens Sport2000

Elzas Passage 16A, Helmond

Openingstijden:
    ma 13.00-18.00 uur
    di t/m do 9.30-18.00 uur
    vrij 9.30-20.00 uur

Speciaal voor leden van SV Brandevoort zijn er twee extra koopavonden: donderdag 31 augustus en donderdag 7 september 2023 is de winkel voor onze leden tot 20.00 uur geopend. Daarnaast is er de reguliere koopavond op vrijdag tot 20.00 uur.

Gezien de ingestelde extra koopavonden gaan we er van uit dat iedereen vanaf zaterdag 9 september in de nieuwe tenues speelt. De oude tenues worden ingeleverd bij SV Brandevoort en daar wordt een passende bestemming voor gezocht.

• Strijden voor ons groen en wit

Een clubtenue is niet zomaar een stukje stof, dat je over je hoofd trekt voordat je gaat voetballen

Nee, het is een shirt waarin je strijdt

Waarvóór je strijdt