• Voor de vijf seniorenteams is er binnen SV Brandevoort een topscorers-competitie. Met andere woorden: wie wordt de topscorer van de senioren en verdient de Schuttersbokaal?

Uiteraard is het scoren in een eerste team van een ander kaliber dan het scoren in bijvoorbeeld een vijfde team. Daarom werken we met een index coëfficiënt:

Voor een doelpunt in SVB1 rekenen we een coëfficiënt van 2,0
    Voor een doelpunt in SVB2 rekenen we een coëfficiënt van 1,5
    Voor een doelpunt in SVB3/4/5 rekenen we een coëfficiënt van 1,0

Het totaal aantal doelpunten x het coëfficiënt / het aantal wedstrijden is uiteindelijk de score waarmee we rekenen. Aan het einde van het seizoen is er een prijs voor de senioren topscorer van SV Brandevoort.

Tussenstand Schuttersbokaal

• We hebben voor de vijf seniorenteams vanaf seizoen 20/21 voor het eerst een interne competitie voor de De Gouden Muur Trofee. We kijken daarbij welk team de meeste ‘clean-sheets’ (een wedstrijd zonder tegendoelpunt) heeft in combinatie met het beste doelsaldo.
    Voor iedere clean-sheet ontvangt een team 5 punten. Een positief/negatief doelsaldo levert per goal plus of minpunten op.

tussenstand gouden muur trofee