• Het weekend van 24 t/m 26 augustus 2018 stond volledig in het teken van het 10-jarig jubileum van onze mooie club. Een jaar lang was de jubileumcommissie bezig geweest om een sportief, leuk en afwisselend programma samen te stellen, met daarin voor ieder wat wils. De weergoden waren ons uiteindelijk goed gezind, op een fikse regenbui na op zaterdagmiddag.

Het weekend werd op vrijdag afgetrapt met een speciale avond voor sponsors en leden. Sportmarketingbureau Triple Double gaf een interessante presentatie over het reilen en zeilen van marketing binnen de sportwereld.
    De zaterdag stond overdag geheel in het teken van onze jeugd. Hoofdtrainer Patrick van Hout had een voetbalspellenprogramma opgezet wat varieerde van stropdasschieten, behendigheidsoefeningen en een poging om op een 'dolgedraaide' stier te blijven zitten. Teamleider dames en meiden Edwin Rooijakkers had ondertussen een minitoernooi georganiseerd waarin de teams onderling tegen elkaar speelden.

Speciaal voor de meiden en vrouwen van SV Brandevoort kwamen vier Eredivisiespeelsters van PSV Dames 1 om een voetbalclinic te geven. Bovendien was een van 's lands bekendste clubmascottes meegekomen: Phoxy! Iets wat zeer gewaardeerd werd door onze jongste leden. Hoewel, de mannen die ondertussen met ons nieuwe kunstgrasveld bezig waren en de mensen van de EHBO wilden maar wat graag met Phoxy op de foto!

's Avonds was er een feestavond voor alle leden met een spetterend optreden van Joel Borelli. DJ Ard kweet zich vervolgens van zijn taak om de euforische stemming van Borelli de hele avond vast te houden. Bovendien stond een heuse 'Tom Cruise' cocktails te shaken, die ook gretig aftrek vonden.

Zondags moest de jeugd vroeg uit de veren om deel te nemen aan de Broeckx Penaltybokaal. Ruim 40 kinderen deden hun uiterste best om de bal achter de keeper te prikken, met uiteindelijk 4 winnaars, in elke leeftijdscategorie 1. De oudere bezoekers genoten van een fantastisch optreden van Dieter Koblenz, die alle aanwezigen entertainde met zijn humoristische praatjes en een indrukwekkende aaneenschakeling van Duitse schlagers.

’s Middags kruiste het vaandelteam van SV Brandevoort de degens met een team van Old Stars waarin onder anderen Edward Linskens, Khalid Sinouh, Tommy van der Leegte, Danny Koevermans, Theo Lucius, Geert den Ouden, Mark Verhoeven en Andy van der Meijde uitkwamen. Dat de uitslag 2-2 was deed eigenlijk niet ter zake, het talrijke publiek werd verwend met prachtige goals en een leuke wedstrijd. In de rust kregen de trotse winnaars van het penaltyschieten bovendien de bekers uitgereikt door niemand minder dan oud-profkeeper Khalid Sinouh.

Het feestweekend werd afgesloten door DJ Nick, die ervoor zorgde dat de feeststemming werd opgevoerd naar het kook- en eindpunt. Commissievoorzitter Jacqueline Le Doux bedankte zondagavond alle vrijwilligers, leden, bezoekers en sponsoren voor hun komst en medewerking, en sloot vervolgens het weekend af. Vanaf nu is de focus weer gericht op voetbal!